Formular de reclamație

Trebuie să depuneți o plângere?

Procedura de reclamație

În cazul unei reclamații privind un produs, vă rugăm să trimiteți bunurile la adresa companiei noastre, împreună cu un formular de reclamație completat și cu dovada de achiziție atașată.  

Puteți descărca formularul de reclamație aici. Odată completat, acesta poate fi trimis prin e-mail la adresa: Info@senteso.ro sau atașat la bunurile trimise.

Dacă depuneți o reclamație în calitate de consumator, avem un termen legal de 30 de zile pentru a procesa reclamația. Dacă nu sunteți consumator, vom face tot posibilul pentru a vă trata reclamația cât mai repede posibil.

Din motive de igienă, nu acceptăm bunuri grav contaminate. Bunuri care miros, sunt murdare cu sânge sau sunt excesiv de murdare. Vă rugăm să vă asigurați că produsul pe care îl reclamați este curat și îndeplinește standardele de igienă înainte de a ni-l trimite. De asemenea, asigurați-vă că acesta conține toate piesele și accesoriile necesare pentru a evalua defectul reclamat.

Perioada de garanție

Perioada de garanție începe de la data primirii bunurilor. Perioada de garanție nu include perioada cuprinsă între momentul în care bunurile sunt revendicate și momentul în care cumpărătorul este obligat să intre în posesia bunurilor la sfârșitul reparației în garanție. Dacă produsul are o vechime mai mare de 12 luni, defectul rezultat nu este considerat un defect de fabricație. Prin urmare, după expirarea acestei perioade, reclamația este tratată individual în ceea ce privește daunele mecanice (uzura normală) cauzate de utilizarea produsului pentru activitățile pentru care este destinat. 

Daune mecanice (uzură și rupere normală)

Daunele mecanice nu sunt acoperite de garanție! Garanția nu poate fi aplicată pentru uzura mecanică, adică uzura normală a produselor. Uzura mecanică este cauzată de utilizarea articolului pentru care este destinat. Utilizarea excesivă a articolului va duce la o uzură mai timpurie, dar aceasta nu este acoperită de garanție.

În practică, acest lucru înseamnă că, dacă un cumpărător utilizează un produs zilnic, acesta se va uza mult mai repede decât unul care este utilizat, de exemplu, de 2-3 ori pe săptămână.

Reclamațiile nu pot fi făcute pentru cadourile cu bunuri.

În conformitate cu legea, consumatorul are o garanție de 2 ani asupra bunurilor.

Atunci când bunurile sunt achiziționate de o întreprindere, vânzătorul este responsabil doar pentru defectele pe care articolul le avea la momentul primirii de către cumpărător.

Pentru mai multe detalii privind reclamațiile, vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre AICI sau Legea nr. 89/2012 Coll. din Codul civil și altele din Legea nr. 634/1992 Coll.- Legea privind protecția consumatorilor. Compania are sediul în Republica Cehă și se conformează legilor din această țară. 

Formularul de reclamație poate fi descărcat AICI.

E-mail: Info@senteso.ro