Întrebări frecvente

1. SELECTAREA PRODUSELOR

Nu știu cum să aleg un produs, mă puteți ajuta?

Da, desigur. Contactați-ne prin telefon, prin chat sau prin e-mail la Info@senteso.ro.

2. CUMPĂRARE

Cum pot comanda?

Cel mai simplu mod de a comanda produsele este prin intermediul magazinului nostru online www.senteso.ro.

3. TREBUIE SĂ MĂ ÎNREGISTREZ LA DVS. PENTRU PRIMA MEA ACHIZIȚIE?

Nu. Puteți face cumpărături fără să vă înregistrați.

4. PLATA

Cum pot plăti pentru produsele din magazinul electronic?

Puteți plăti direct cu cardul de credit atunci când comandați online folosind ComGate, Paypal, transfer bancar sau ramburs.

Cum să răscumpăr codul de reducere?

Dacă aveți un cod de reducere pe care doriți să îl aplicați, introduceți-l în caseta codului de reducere. Reducerea va fi înscrisă imediat în prețul final. Dacă aveți o problemă cu aplicarea codului de reducere, vă rugăm să ne contactați, vom fi bucuroși să vă ajutăm.

5. EXPEDIEREA BUNURILOR

La cât timp după comandă îmi veți trimite produsul?

Dacă produsele comandate sunt în stoc, de obicei trimitem pachetul în următoarea zi lucrătoare de la plasarea comenzii;

Ce se întâmplă dacă curierul nu ajunge la mine acasă?

Dacă nu sunteți acasă, curierul vă va contacta telefonic sau prin e-mail pentru a vă informa cu privire la o oră alternativă.

Cât costă transportul?

Transportul este determinat de greutatea și dimensiunea coletului și variază în funcție de transportatorul ales, precum și de metoda de plată.

Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat?

Nu acceptați bunuri de la serviciul de transport! Dacă se întâmplă acest lucru, nu vă faceți griji, ci contactați-ne imediat prin telefon sau e-mail. Vom avea nevoie de fotografii ale coletului deteriorat de la dvs.

 

6. RETURNĂRI ȘI RAMBURSĂRI

Cum pot returna bunurile?

Puteți returna bunurile în conformitate cu legea în termen de 14 zile de la cumpărare. Vă rugăm să rețineți că articolul nu trebuie să fie folosit (doar probat acasă, fără a fi purtat la antrenament etc.) și trebuie returnat în ambalajul original și cu toate accesoriile. Acesta nu trebuie să fie deteriorat în niciun fel, iar cheltuielile de transport sunt pe cheltuiala dumneavoastră. Puteți returna articolul conform legii în termen de 14 zile de la achiziție. Formularul de retur poate fi descărcat AICI.

Cum pot reclama bunurile?

Bunurile pot fi revendicate în perioada de garanție prin trimiterea lor la adresa magazinului electronic. Procedura de reclamație este specificată în termeni și condiții. Reclamațiile sunt reglementate de Codul civil aplicabil și de Legea privind protecția consumatorilor. Formularul de reclamație poate fi descărcat AICI.